DI galia marketinge ir komunikacijoje: Jūsų sėkmės paslaptis
Mokymosi struktūra:
Kursas suskirstytas į keturias sesijas, pradedant DI teorija ir baigiant praktinėmis užduotimis, kurios parodys, kaip DI gali sustiprinti rinkodaros strategijas.
Mokymų turinys:
• DI teorija ir jos svarba rinkodarai
• Socialinių medijų strategijų tobulinimas su DI
• Personalizuota komunikacija ir klientų įtraukimas su DI
• Praktiniai užsiėmimai: rinkodaros kampanijų kūrimas su DI
Mokymų tikslai:
• Suteikti teorinį DI pagrindą rinkodaros srityje
• Išmokyti dalyvius taikyti DI socialinėse medijose ir komunikacijoje
• Skatinti inovacijas kuriant personalizuotą turinį
• Paruošti dalyvius savarankiškai naudoti DI rinkodaros procesams optimizuoti
Data: 2025 m. sausio 21, 22, 23 ir 24 d.10.30–14.30 val.
Tikslinė grupė: EDIH.LT projekto klientai.
Plėtojami gebėjimai. Skaitmeninių kompetencijų tobulinimas.
Trukmė. 16 akademinių valandų.
Vieta. Nuotoliniu būdu, MS TEAMS, 4 susitikimai po 4 val.
Veiklos forma – nuotoliniai mokymai.
Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko.
Užsiregistravę dalyviai susitikimo nuorodą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.
Dalyviams reikės turėti kompiuterį su prieiga prie interneto ir įdiegtą MS Teams programą.
Mokymų lektorius Augustinas Balaišis – VDU Menų fakulteto dėstytojas, vizualinės komunikacijos ir marketingo ekspertas.
Daugiau nei 10 metų patirtis kūrybos ir marketingo srityse.
Lektorius turi ilgametę patirtį valdymo ir biudžeto kontrolės bei vadovavimo komandai srityse,
įdomaus turinio įvairioms internetinėms ir ne internetinėms platformoms kūrime.
Puikūs rinkodaros priemonių dizaino ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros įgūdžiai.