Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!
Trumpas aprašymas.
Dažniausiai, kai išgirstame žodžių junginį „vizualinė komunikacija“, mums prieš akis išnyra žodis „reklama“. Tačiau vizualinė komunikacija yra daugiau nei tai. Šiandien gyvename vizualų pasaulyje, nes juos mūsų smegenys nuskaito gerokai greičiau nei tekstinę informaciją. Tik 3 sekundės pažvelgus į vizualą ir galvojame, kad žinome apie ką kalbama. Tad aiškinsimės, kaip išnaudoti šį momentą kuo efektyviau ir pasakyti daugiau kalbant mažiau!
Mokymų turinys:
Mokymų metu bus aptariamos šios temos ir vykdomi uždaviniai:
· Pristatyti ir padėti suprasti klasikinius ir moderniuosius komunikacijos modelius.
· Paaiškinti, kuo minėti komunikacijos modeliai naudingi mūsų kasdienėje komunikacijoje ir kodėl pranešimas yra ne tik oficiali prezentacija. Pristatoma informacijos apytakos sistema šiuolaikinėje visuomenėje ir įtinklintos visuomenės bruožų svarba, kai kuriame pranešimą.
· Pristatyti ir padėti suprasti vizualinės komunikacijos sampratą, jos veikimo pagrindinius principus: KAM? KĄ? KAIP? KUR? KODĖL?
· Pateikti pavyzdžių ir patarimų, kaip vizualinės komunikacijos produktus (vizualus: paveikslėlius, video ir pan.) sudėlioti pranešime, kad jie padėtų perteikti žinutę ir mintį. Pristatomas informacijos perteikimo turinio ir formos paradoksas.
Tikslinė grupė: įvairių sričių specialistai organizacijose ar verslo įmonėse.
Plėtojami gebėjimai. Vizualizavimo ir komunikacijos kompetencijų tobulinimas.
Trukmė. 16 akademinių valandų.
Vieta. Nuotoliniu būdu.
Veiklos forma – mokymai, MS TEAMS.
Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko.
Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.
Vizualinės komunikacijos specialistė.
VDU PMDF Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja
ir Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatorė.