Studijų redagavimas – GenDI ir neuromarketingo įrankiai/platformos verslui.
Trumpas aprašymas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinami su dabartinėmis generatyvinio dirbtinio intelekto (GenDI) ir neuromarketingo įrankių/platformų klasifikacijomis bei jų panaudojimo praktinėmis galimybėmis. Itin didelis dėmesys bus skiriamas GenDI ir neuromarketingo įrankių/platformų panaudojimu skaitmeninės komunikacijos srityje. Taip pat bus aptarti ir naujausi Meta akiniai bei jų įgalinto ir sukurto turinio poveikis vartotojo žvilgsniui ir emocijoms. Be to, bus sudarytos galimybės išbandyti tiek mokamus, tiek nemokamus GenDI ir neuromarketingo įrankius/platformas. Tai unikali galimybė iš arčiau pamatyti ir itin brangius įrankius verslui.
Abiejų dienų mokymai bus papildyti interaktyviomis užduotimis individualiai ir grupėse bei interaktyviomis „apšilimo” (angl. warm up) veiklomis. Praktinės užduotys apima ne tik konkrečių žinučių kūrimą, testavimą ir jų efektyvumo rodiklių prognozavimą, tačiau ir potencialių R&D idėjų generavimą savo organizacijoje. Taip pat trumpai bus aptariami Gen DI ir neuromarketingo taikymo etiniai ir privatumo aspektai.
Mokymai bus užbaigiami ateities Gen ir neuromarketingo tendencijų apžvalga.
Dalyviams rekomenduojama turėti išmanųjį telefoną ir (arba) nešiojamąjį kompiuterį. Mokymai bus užbaigti diskusija apie generatyvinio dirbtinio intelekto ir neuromarketingo ateities tendencijas.
Tikslinė grupė: Verslo sektoriaus atstovai.
Plėtojami gebėjimai. Skaitmeninių kompetencijų tobulinimas.
Trukmė. 16 akademinių valandų.
Vieta. Kontaktiniu būdu – VDU, K. Donelaičio g. 52, sausio 15–16 d. 202 auditorija
Veiklos forma – mokymai.
Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko.
Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.
Mokymų metu gali būti fotografuojama/filmuojama.
Mokymų lektorė – neuromarketingo ekspertė, docentė praktikė Eglė Vaičiukynaitė.
„Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė.
Skaitmeninės reklamos agentūros „Varo Digital“ Neuromarketingo vadovė
Jos mokslinių interesų sritys: vartotojų socialumas ir jo įgalinimas,
emocijų raiška vartotojų elgsenoje informacinių ir ryšio technologijų plėtros kontekste.